خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد؛

کاهش 17.2 درصدی اختلاف بین جامعه کارگری و کارفرمایی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۶۲۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه اختلاف بین جامعه کارگری و کارفرمایی این استان در سال گذشته 17.2 درصد کاهش یافت، گفت: تعداد دادخواست‌های جامعه کارگری و کارفرمایی واصله در استان مرکزی از تعداد 6719 پرونده در سال 1400 به تعداد 5560 دادخواست در سال 1401 کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی به میزان حجم پرونده‌های اختلافات بین جامعه کارگری و کارفرمایی که در این بازه زمانی کاهش یافته است اشاره کرده و افزود: کاهش 1159 پرونده در بازه زمانی یک سال عدد قابل توجهی است و امید است این فرایند روز به روز روند کاهشی داشته باشد.

وی ادامه داد: تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان مرکزی از تعداد 277 تشکل در سال 1400 به تعداد 326 تشکل در پایان سال 1401 رسیده است که این تعداد تشکل‌های ایجاد شده در سال گذشته بیانگر افزایش 18 درصدی در این حوزه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: تمامی تلاش‌ها در این استان در راستای حل‌وفصل مشکلات جامعه کارگری استان و بهبود وضعیت این قشر به کار گرفته شده و در این رابطه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز