خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان:

هشت هزار دانش‌آموز قزوینی در دوره مهارت تیراندازی شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۴۶۰

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: شش هزار دانش‌آموز پسر استان قزوین با حضور در میدان تیر و 2 هزار دانش‌آموز دختر در میدان تیر شبیه سازی شده با مهارت‌های تیراندازی آشنا می‌شوند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رسولی‌فر گفت: تمام دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی نهم، دهم و دوازدهم دختر و پسر که درس آمادگی دفاعی داشتند در سال تحصیلی آنچه که در کتب درس آمادگی دفاعی کل کشور تدریس می‌شود را با رویکرد مهارت افزایی، تعمیق فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، جهاد، ارزش‌های معنوی شهادت و مجاهدت در راه خدا سپری کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با حمایت مدیران آموزش و پرورش و مدارس، شش هزار دانش‌آموزان پسر از سراسر استان قزوین از تاریخ ۷ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در دوره‌های مهارت تیراندازی بسیج شرکت خواهند کرد.

وی در رابطه با کلاس‌های میدان تیر شبیه سازی عنوان کرد: سالن‌های شبیه ساز تیراندازی یکی از ظرفیت‌های سپاه است که دانش‌آموزان مدارس دخترانه باحضور در این سالن و تحت آموزش مربیان تخصصی، بصورت شبیه سازی با سلاح کلاشینکف تیراندازی و طبق برنامه زمانبندی بیش از ۲ هزار نفر در این برنامه شرکت خواهند کرد.

این مسئول تاکید کرد: این آموزش‌های تئوری و عملی برای نوجوانان و جوانان کشورمان مهم و اثرگذار است چرا که در سند تحول آموزش و پرورش و در سند اعتلای سازمان بسیج، تربیت جوان مؤمن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این اسناد بوده و به نوعی مقدمه سازی و کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز