خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر علوم صورت گرفت ؛

آغاز ساخت برج فناوری در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۳۶۶

کلنگ احداث برج فناوری لرستان با حضور وزیر علوم و مسئولان استانی به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا ، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار لرستان، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان استانی کلنگ احداث برج فناوری لرستان به زمین زده شد.

 رئیس پارک علم و فناوری لرستان در این مراسم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز پروژه ساخت برج فناوری لرستان از کارگروه استانی اخذ شد.

فرهاد نامداری با اشاره به اینکه تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی از مسیر تولید دانش بنیان میسر خواهد شد، عنوان کرد: برج فناوری لرستان با هدف افزایش ظرفیت جذب، حمایت و تامین بخشی از فضای کالبدی مورد نیاز شرکت های دانش بنیان لرستان همچنین افزایش سرانه فضای فیزیکی پارک نسبت به فناوران استان پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برج فناوری لرستان در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و در ١١ طبقه در اراضی پارک علم و فناوری استان ساخته خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: پیش بینی شده پروژه برج فناوری ظرف سه سال به بهره‌برداری رسد.

نامداری با بیان اینکه اراضی پارک از مزایای قانونی مناطق آزاد تجاری برخوردار است؛ اظهار امیدواری کرد احداث این برج منجر به رونق تولید و اشتغال دانش بنیان در لرستان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز