خبرگزاری کار ایران

نماینده البرز در مجلس در حضور وزیر کار مطرح کرد:

لزوم حمایت دولت در احداث مراکز درمانی تامین اجتماعی/‌زمین رها شده در چهارباغ نیازمند ساماندهی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۵۱

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ بر حمایت دولت در احداث بیمارستان و مراکز درمانی برای بیمه شادگان تامین اجتماعی در شهرهای اشتهارد و چهارباغ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، علی حدادی در اولین جلسه کارگروه اشتغال استان البرز در سال جدید که با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و استاندار و مدیران البرز برگزار شد، اظهار کرد: در حمایت سازمان تامین اجتماعی از بازنشستگان به نتیجه رسیدیم اما برای شرکت‌هایی مانند شستا لازم است در بخش منابع و سود و زیان آنها حمایت دولت صورت بگیرد.

وی افزود: ظرفیت در حوزه اشتغال در بخش تسهیلات و حمایت مالی که در استان البرز به خوبی انجام شد نسبت به استان‌های دیگر قابل مقایسه نیست اما آمارها باید نسبت به کف جامعه محاسبه شود لذا تناقض هایی که دیده می شود نیازمند تجدید نظر است.

وی با یادآوری اینکه تبصره ۱۸ تا بهمن ماه سال گذشته از طرف دولت ابلاغ نشده بود، تصریح کرد: در راستای تسهیل موانع صنایع جلسه ای با وزیر صمت برگزار شد و مشکل لکه های صنعتی مطرح گردید که این بخش از صنعت با برطرف شدن مشکلات می تواند ظرفیت خوبی در بخش اشتغال داشته باشد.

حدادی با عنوان اینکه مردم از دولت مردمی انتظار حمایت بیشتر دارند، گفت: صاحبان صنایع آمادگی لازم برای توسعه دارند و این نیازمند حمایت از سرمایه داران و جذب آنهاست.

نماینده البرز در مجلس با عنوان اینکه بخش نیروی انسانی نیازمند مسکن و بخش درمانی است، اظهار کرد: زمینی در شهر اشتهارد برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی با مصوب اعتبارات لازم تحویل شد که نیازمند حمایت دولت است اما متاسفانه هنوز اقدامی برای شروع کار انجام نشده است.

حدادی به قطعه زمین رها به در چهارباغ اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت قابل ملاحظه نیروی کار با بیمه تامین اجتماعی اخیرا در راستای ساماندهی و با بررسی های انجام شده ۱۷۰هکتار زمین بلا صاحب پیگیری شده که اتفاقا دیگران در حال تصرف آن هستند لذا انتظار می رود با توجه به مدارک موجود این قطعه زمین احیا شود که مرکز درمانی برای تامین اجتماعی ایجاد شود.

مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تعیین تکلیف این قطعه زمین دستور داد در راستای احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی در چهارباغ تمام موانع برطرف شود‌.

در همین جلسه رضایی مدیرعامل شرکت آذین خودرو در البرز اعلام آمادگی کرد که در احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی در قطعه زمینی که مطرح شد ۵۰درصد مشارکت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز