خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان:

شیوع کرونا در مرکزی شیب افزایشی کندی را تجربه می‌کند / استان از نظر مرگ و میر شاهد روند کاهشی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۴۷

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه شیوع کرونا در نقاط مختلف استان نسبت به چند روز گذشته از نظر ابتلا شیب افزایشی کندی را تجربه می‌کند، گفت: این استان در شرایط فعلی در سرایت بیماری کرونا، روند افزایشی دارد. اما از نظر مرگ و میر، شاهد روند کاهشی است.

به گزارش ایلنا، علی علیمحمدی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا در این استان به کمتر از 10 درصد رسیده است. همچنین اقبال مردم استان مرکزی نسبت به تزریق واکسن یادآوری مطلوب نیست و شاخص مورد نظر در تزریق واکسن گزارش نشده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 94 نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، بستری هستند که از این تعداد 16 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های خمین، کمیجان، شازند و آشتیان در وضعیت رنگ قرمز کرونایی قرار دارند. همچنین شهرستان‌های اراک، دلیجان، تفرش و ساوه به رنگ نارنجی و شهرستان‌های محلات، خنداب و زرندیه در وضعیت زرد کرونایی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز