خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان:

ظرفیت تولید انیمیشن در قزوین سه برابر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۵۸۱

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: درحال حاضر ظرفیت استان در تولید انیمیشن سه بعدی ۱۰۰ دقیقه در سال است که این میزان را می‌توانیم با جذب نفرات بیشتر در حوزه متحرک سازی به سالانه ۳۰۰ دقیقه افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، رسول شاه محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ دوره‌های مختلف آموزش انیمیشن سازی را به صورت خصوصی و محدود برگزار کردیم و تعدادی از افراد شرکت کننده در این دوره‌های آموزشی، جذب شده و هم اکنون با ما همکاری دارند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین اضافه کرد: در سال جدید هم به شرکت‌کنندگان در مدت هشت ماه هنر متحرک سازی یا انیمیت آموزش داده می‌شود که مجتمع رسانه دیجیتال دانش آموختگان این حوزه را جذب کرده یا جهت فعالیت به سایر مجموعه‌ها معرفی می‌کند.

وی تاکید کرد: به دنبال گسترش تولیدات در این حوزه هستیم و در صورت حمایت و پشتیبانی در بخش سخت افزاری، می‌توانیم این امر را توسعه ببخشیم. 

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: مجتمع رسانه دیجیتال امسال بنا دارد با شروع برنامه‌های آموزشی به ویژه در حوزه انیمیشن و بازی‌سازی، بحث صنعتی آن را نیز به شکل جدی پیگیری کند و می‌توان به این حوزه به عنوان شغل و هنر_ صنعت نگاه کرد.

این مسئول گفت: حداقل سن شرکت کنندگان در این دوره آموزشی ۱۸ سال بوده؛ البته برای کسانی که صرفا جهت آموزش در این دوره‌ها شرکت می‌کنند هیچ محدودیت سنی یا پیش نیاز دیگر وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز