خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

احیای ۹۷ واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۲۷

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۹۷ واحد تولیدی راکد و یا فعال با ظرفیت تولید کمتر از ۵۰ درصد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال گذشته احیا یا تقویت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۷ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: با بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید و احیای آن ها ۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد شد.

این مسئول گفت: ۵۰ واحد تولیدی با کمتر از ظرفیت ۵۰ درصد نیز سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده ارتقا یافتند و تولید آنها افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یدآور شد: واحدهای احیا شده در سالیان قبل به دلیل مسایل و مشکلاتی نظیر فرسودگی ماشین آلات و نداشتن بازار، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نبود مواد اولیه، بدهی به بانک ها و اختلافات مدیریتی تعطیل شده بودند.

صفاری خاطرنشان کرد: واحدهای فعال شده با حمایت و برنامه ریزی مدیریت ارشد استان، دستگاه قضا و دستگاه های مختلف اجرایی و شرکت های خدمات رسان و حمایت سیستم بانکی و تلاش و پیگیری بخش خصوصی دوباره به چرخه تولید بازگشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز