خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان مطرح کرد؛

اعلام جرم برای مسئولان کم کار در حوزه آرد و نان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۳۴

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: برای مسئولان کم کار در حوزه آرد و نان، به اتهام ترک فعل اعلام جرم می شود.

به گزارش ایلنا از کاشان، رحمت الله ابوذری با بیان پیگیری مشکلات شهرستان کاشان به خصوص در حوزه آرد و نان اظهار داشت: اگر مدیران مشکلات حوزه آرد و نان کاشان را حل نکنند به اتهام ترک فعل اعلام جرم می‌کنیم.

وی افزود: زمانی که نانوا با فروش اجباری نان کنجد، وجه آن را توسط پوز هوشمند نانوایی دریافت می‌کند، در واقع از دولت بابت کنجد سهمیه  آرد گرفته است.

رئیس اداره تعزیرات کاشان تاکید کرد: نانوایی که در ماه، ۱۴۰کیسه سهمیه آرد دارد توانسته با دریافت دو برابری هزینه بابت کنجد آنهم بدون پخت نان، ۷۰ کیسه آرد اضافه داشته باشد؛ این در شرایطی است که مردم همیشه از شلوغی و صف های طولانی نانوایی ها و نبود نان شکایت دارند.

ابوذری تصریح کرد: وجود این آرد اضافه و فروش غیر قانونی آن در شهرستان مسبب مشکلات زیادی شده است.

وی اضافه کرد: برای یک بار هم شده می بایست سفره فروش نان کنجدی در کاشان جمع شود و اگر مشتری خواست برای پخت آن از  منزل کنجد بیاورد.

رئیس اداره تعزیرات کاشان یادآور شد: یک نانوایی بربری در کاشان به دلیل تکرار تخلف برای فروش اجباری نان کنجدی برای همیشه تعطیل شد و سه واحد صنفی هم با مبالغ  سنگین و اخذ تعهد جریمه شدند.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز