خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه:

قوه قضاییه از فعالیت‌های اقتصادی که دارای سلامت باشند حمایت می‌کند / شایسته‌سالاری امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۳۷

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه کارگر و کارفرما باید پایبند به تعهدات خود باشند، گفت: قوه قضاییه با جدیت از سرمایه‌گذارانی که در راستای منفعت کشور تلاش می‌کنند و همچنین از فعالیت‌های اقتصادی که دارای سلامت اقتصادی باشند، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار با فعالان و تولیدکنندگان صنعتی استان مرکزی در اراک، افزود: برای توسعه بیشتر کشور، فعالان اقتصادی و صنعتی باید بیش از پیش در این راستا کمک‌دهنده و یاری‌رسان باشند.

وی با بیان اینکه اگر به ارزش‌ها توجه شود زندگی نیز متفاوت می‌شود، چرا که انسان باید به عهد خود وفا کند و اگر ملزم به عهد باشد شرایط متفاوت می‌شود، ادامه داد: تحقق شایسته‌سالاری به معنای واقعی امری ضروری است و باید تلاش شود تا این اتفاق مهم رخ دهد و به لفظ و کلام ختم نشود.

رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: باید نسبت به موضوعاتی که در کشور وجود دارد، به یک فهم مشترک رسید تا بتوان در سایه همکاری‌های مختلف، مشکلات را یکی پس از دیگری گره‌گشایی کرد. تا جایی که امکان دارد، باید نگاه به مقوله‌ها به صورت واحد و یا حداقل به هم نزدیک باشد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: نمی‌توان تمامی مشکلات را به نحو مطلوب پیش برد و باید با توجه به شرایط، اهمیت، توان و امکانات، اولویت‌ها را مشخص کرد. اما نباید از غیراولویت‌ها نیز غافل شد، ملاک اولویت باید تشخیص و جامع نگر باشد.

وی بیان داشت: به عنوان مسئولان قوه قضاییه باید تمامی سعی و تلاش خود را کار بگیریم و در کلان کشور باید تلاش کنیم تا تمامی مطالبات موجود در جامعه مورد توجه قرار گیرد و مسائل به خوبی پیگیری شود تا بتوان شرایط را بهینه‌سازی کرد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه هر جا مردم به میدان آمدند بزرگترین تهدید و خطر دشمنان را دفع کردند، تأکید کرد: مصمم هستیم مشکلاتی که می‌توان به دست مردم حل کرد به آنان سپرده شودف اما متأسفانه در این مقوله تاکنون توفیق چندانی حاصل نشده است.

محسنی اژه‌ای ابراز داشت: باید از ظرفیت مردم و دخالت دادن آنان در امور جامعه بهره‌گیری شود، بدون تردید انقلاب ما انقلاب مردمی است و مشکل اساسی کشور با حضور مردم حل‌وفصل شده و همچنان برطرف می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز