خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل خبر داد؛

هدف گذاری کاشت ۱۰ میلیون نهال در طول سال در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۷۶

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: کاشت ۱۰ میلیون نهال در طول سال در استان اردبیل هدف‌گذاری شده است.

به گزارش ایلنا، محمود قلی زاده بعدازظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: کاشت ۱۰ میلیون نهال در طول سال در استان اردبیل هدف‌گذاری شده است.

وی افزود:  طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته که سهم استان از این تعداد کاشت ۱۰ میلیون اصله نهال تا یک سال و ۴۰ میلیون اصله نهال تا چهار سال آینده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: این طرح در چهارچوب مشارکت‌های مردمی در ایجاد و توسعه فضای سبز و سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب زراعت چوب در استان قابل اجرا بوده و تحقق آن نیازمند همت و اراده جمعی است.

قلی‌زاده  به فعالیت ۳ ایستگاه تولید بذر و نهال در استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استقبال و همکاری مردم و صاحبان صنایع و معادن بتوانیم شاهد اجرای مناسب این طرح در استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل از لحاظ سرانه فضای سبز نصب میانگین کشوری را دارا است و باید تلاش کنیم تا این سرانه با افزایش کاشت نهال و توسعه سبزینگی ارتقا یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز