خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

اولویت دامداران تامین نیاز روزانه گوشت مصرفی استان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۴۱۵

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز، باید تدابیری اتخاذ شود تا نیاز روزانه استان به دام سبک و سنگین مشخص شود و اولویت نخست دامداران نیز تامین نیاز مصرفی استان باشد.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات اتاق اصناف گفت: در حال حاضر که در جنگ اقتصادی قرار داریم، همراهی و تدبیر اتحادیه‌ها و صنوف در ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت کنترل قیمت‌ها ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز، باید تدابیری اتخاذ شود تا نیاز روزانه استان به دام سبک و سنگین مشخص شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین هم در این جلسه به اهمیت هماهنگی میان اتحادیه‌های صنفی و تعامل اتحادیه‌ها به ویژه قصابان و دامداران تاکید کرد.

علیرضا حسن پور ادامه داد: اتحادیه‌ها وظایف و مسئولیت‌هایی دارند و  باید بر حسن اجرای مقررات در حوزه‌های بهداشتی، عرضه کالا و خدمات و همچنین رعایت سلامت شغلی واحد‌های مربوطه، نظارت داشته باشند.

در ابتدای این جلسه، رئیس اتحادیه صنف قصابان و رسته‌های وابسته، ضمن بیان دغدغه‌ها و مشکلات صنفی در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز توضیحاتی ارائه کرد.

سلسله نشست‌های هم اندیشی و بررسی مشکلات اتحادیه‌های صنفی به صورت مستمر با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در اتاق اصناف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز