خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز البرز خبر داد؛

بیش از 60 درصد از گاز تزریقی، مصرف خانگی دارد/ مردم در رعایت مصرف بهینه گاز مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۴۷

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به مصرف 60درصدی گاز تزریقی در منازل، یادآوری کرد که شهروندان با حفظ دمای رفاه میان 18 تا 21 درجه، صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا از البرز، سیدرضا غفاریان با توجه به بارش برف در استان البرز و موج جدید سرما در این استان و سایر استان های کشور بیان کرد: مجدداً در بخش خانگی شاهد افزایش مصرف گاز شدیم و همه همکاران بنده در تمام سطوح تلاش دارند تا جریان ثابت گاز را در بخش مشترکان خانگی داشته باشند.

وی افزود: بیش از 60 درصد از گازی که به شبکه تزریق می شود مصرف خانگی داشته و سفارش بنده این است که مشترکان صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند تا این موج سرما هم به مانند موج قبلی با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز یادآوری کرد که شهروندان با حفظ دمای رفاه میان 18 تا 21 درجه، سعی کنند با پوشش لباس گرم و بستن در اتاق هایی که استفاده نمی کنند منزل و خودشان را گرم نگه دارند.

غفاریان اضافه کرد: علاوه بر برنامه های کوتاه مدت که ذکر آن رفت، مشترکان خانگی می توانند برای برنامه های میان مدت خود از شیر شوفاژ ترموستاتیک و در آشپزی نیز از شعله مناسب استفاده کنند تا مانع از هدر رفت گاز شوند.

وی بهینه سازی موتور خانه ها را از دیگر عوامل صرفه جویی در مصرف انرژی عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از پرده های ضخیم و بستن پنجره ها از دیگر نکاتی است که می توان در مصرف گاز صرفه جویی کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: در این روزهای سرد که با برودت هوا مواجه هستیم، لازم است مشترکان خانگی از لوازم گرمایشی غیر استاندارد استفاده نکنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

غفاریان بیان کرد: مشترکان با کم کردن یک درجه از دمای وسیله گرمایشی خود می توانند کمک قابل توجهی برای جریان پایدار گاز داشته باشند که به نوبه خود از همه مردم درخواست مساعدت و یاری دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز