خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قطار شهری کرمانشاه:

آغاز "ریل‌گذاری" قطار شهری کرمانشاه/ هر ۲ ماه، یک کیلومتر ریل‌گذاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۰۵

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از آغاز ریل گذاری مسیر فاز یک پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه مهدی غلامرضایی با اشاره به شروع ریل گذاری پروژه قطار شهری از ابتدای بهمن ماه، گفت: ریل گذاری فاز اول پروژه از سمت کارمندان شروع شده است.

وی با بیان اینکه ریل‌های خریداری شده از ذوب آهن اصفهان است، گفت: در حال حاضر ۲۰۰ تن ریل خریداری شده و ۲۰۰ تن دیگر هم سفارش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تولیدات ذوب آهن اصفهان محدود است، بنابراین باید تدریجا خرید ریل صورت گیرد، گفت: در نظر داریم یک محموله ۲۰۰ تنی دیگر هم تا قبل از نوروز سفارش دهیم.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه هر محموله ۲۰۰ تنی برای ریل گذاری حدود یک کیلومتر از مسیر پروژه به کار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با شروع پروژه از ابتدای بهمن، در کمتر از یک ماه حدود ۵۰۰ متر از مسیر فاز یک ریل گذاری شده است.

غلامرضایی گفت: با این روند در صورت تامین به موقع ریل، می‌توانیم هر دو ماه، یک کیلومتر از مسیر پروژه را ریل گذاری کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه طول مسیر فاز یک پروژه قطار شهری کرمانشاه - از ابتدای کارمندان تا میدان آزادی- را هفت کیلومتر اعلام و تصریح کرد: از این هفت کیلومتر، ۵.۵ کیلومتر هوایی و ۱.۵ کیلومتر بصورت زیرزمینی است.

وی با بیان اینکه سایر کارهای پروژه در کنار ریل گذاری در حال انجام است، گفت: با توجه به دستور شهردار کرمانشاه مبنی بر اتمام فاز یک پروژه ظرف دو سال آینده تمام اقدامات لازم برای تکمیل این فاز بصورت همزمان در حال انجام است.

غلامرضایی گفت: در حال حاضر در کنار ریل گذاری، ساخت ایستگاه‌ها، تامین برق پروژه و پیگیری تامین ناوگان پروژه از وزارت کشور در دستورکار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از پیشروی پروژه طبق برنامه ریزی دو ساله خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم تا دو سال دیگر فاز اول پروژه را تحویل دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز