خبرگزاری کار ایران

اولین آموزشگاه موسیقی شهرستان بستان آباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۵۴۹

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستان آباد گفت: وظیفه‌ نهادهای فرهنگی توجه به تغذیه فکری و الگوسازی نسل جوان متناسب با نیازهای روانشناختی آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان‌شرقی، نصیر قمصری، در آیین افتتاح اولین آموزشگاه موسیقی این شهرستان، گفت: هر جا حضور، استقبال و رضایت مردم هست مهر تاییدی بر عملکرد مدیران است، وظیفه ی نهادهای فرهنگی توجه به تغذیه فکری و الگوسازی نسل جوان متناسب با نیازهای روانشناختی آنهاست.

وی تاکید کرد: اگر فضاهای فرهنگی هنری را از جوانان متعهد بگیریم عرصه برای منحرفین فراهم خواهد شد.

 نوری نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، نیز در این مراسم گفت:حضور جوانان و مردم در عرصه های فرهنگی، هنری و اجتماعی بهترین نسخه برای مبارزه با آسیب های اجتماعی ست. 

غلامرضا نوری افزود: حضور فعال مردم در عرصه فرهنگ و هنر، رویش استعدادهای هنری، افتتاح آموزشگاههای آزاد هنری، چاپ چندین جلد کتاب، نشان دهنده این است که فرهنگ عمومی شهرستان در مسیر توسعه گام برمی‌دارد.

براساس این گزارش، اولین آموزشگاه موسیقی بستان‌آباد به همت مدیریت این آموزشگاه و با حضور نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان و اساتید و هنرمندان استانی در شهرستان بستان آباد افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز