خبرگزاری کار ایران

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیریت سابق این دانشگاه؛

در سال‌های گذشته بسیاری امور دانشگاه مغفول مانده است/اصلاح وضعیت زمان بَر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۲۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اصلاح وضعیت موجود این دانشگاه را زمان بر دانست.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"محمد غلام نژاد" در بازدید رئیس سازمان اورژانس کشور از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به مشکلات بسیاری از دانشگاه که به او به ارث رسیده، اظهارداشت: بسیاری از امور مانند راه اندازی رادیو تراپی ،پزشکی هسته ای، تعمیر، تجهیز و خرید ناوگان اورژانس،پروژه های عمرانی تعطیل و یانیمه تعطیل ، راه اندازی بخش های فوق تخصصی و…. در سال‌های گذشته از رسالت های مغفول دانشگاه بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیشتر درگیر حاشیه های به کارگیری نیروی انسانی غیرتخصصی شده بود، خاطرنشان کرد: دانشگاه با نگاه بنگاه کاریابی مدیریت می شد و اصلاح این روند نیازمند گذشت زمان است.

این مقام مسئول، بزرگترین آسیب ورود نیروهای غیرتخصصی در بخش بهداشت و درمان را مثلا از کار افتادن سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بیمارستانها بعد از دو سه سال از افتتاح دانست و گفت: این موضوع اکنون آسیب‌های مالی فراوانی برای دانشگاه به همراه داشته واین تنها یک نمونه از مدیریت کاریابی آقایان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با دعوت از رئیس سازمان اورژانس کشور برای بازدید از نقلیه دانشگاه گفت: همانگونه که مشاهده می کنید ۳۰ دستگاه آمبولانس زمین گیر شده وتعمیر آنها هم هزینه زیادی دربر خواهد داشت.

غلام نژاد از رئیس سازمان اورژانس کشور خواست که این مطالبه فراموش شده و عمومی را مورد توجه جدی قرار داده و از منابع وزارتی مساعدت کنند.

وی با بیان اینکه ناوگان اورژانس دانشگاه در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار دارد ، گفت: در شهرستانهای استان بیشتر آمبولانس‌ها توان اعزام بیمار به استانهای همجوار را ندارند و برخی فقط در حد جابجایی شهری استفاده می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به مشکلات عدیده کمبود امکانات در این دانشگاه، گفت: استان چهارمحال بختیاری در مجاورت ما، دو دستگاه رادیوتراپی دارد و یا شهر کوچکی مانند دزفول رادیو تراپی دارد ولی  استان کهگیلویه وبویراحمد چنین دستگاهی را برای جلوگیری از آواره شدن بیماران دراستان های مجاور ندارد.

غلام نژاد، بدهی بیمارستان ها را از مشکلات بجای مانده از مدیریت قبل عنوان کرد و گفت : بدهی فقط یک بیمارستان در استان بالای ۸۰ میلیارد تومان است که تقریبا تمامی بیمارستانهای استان بدهکارند و این موضوع خدمات رسانی به مردم را تحت الشعاع قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز