خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

ممنوعیت ورود صنایع آلاینده به مناطق با بافت طبیعی و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۳۷۵

استاندار اردبیل گفت: منابع محیط زیستی، سرمایه مهم استان اردبیل بوده و حفظ آن نیز اهمیت دارد که در همین راستا ورود صنایع آلاینده به مناطقی که بافت طبیعی و گردشگری دارند، ممنوع است.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی در نشست خبری با رسانه‌های محلی شهرستان سرعین گفت: منابع محیط زیستی، سرمایه مهم استان اردبیل بوده و حفظ آن نیز اهمیت دارد که در همین راستا ورود صنایع آلاینده به مناطقی که بافت طبیعی و گردشگری دارند، ممنوع است.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های استانی و ملی و کنسرت‌ها در شهرستان‌های گردشگری به‌ویژه سرعین باید گسترش یافته و برای گردشگران فضای مناسبی جهت استفاده حداکثری از امکانات گردشگری، تفریحی و رفاهی ایجاد شود.

استاندار اردبیل تکمیل زنجیره صنعت گردشگری استان و شهرستان سرعین را نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی و احداث هتل‌های ۵ ستاره و دهکده‌های گردشگری دانست.

عاملی گفت: متنوع سازی مراکز گردشگری و آب‌های درمانی با ارائه خدمات خاص در شهرستان سرعین آغاز شده است و در بهمن سال جاری عملیات اجرایی یکی از مراکز رفاهی و درمانی با ارائه بالاترین خدمات آغاز خواهد شد و در همین راستا برخی از مراکز گردشگری شهرستان سرعین در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز