خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام در نشست با معتمدان و بزرگان چرداول:

ارتقا آسمان آباد به بخش در مراحل نهایی است / ۵۰ درصد میزان تصادفات در اربعین امسال در مقایسه با سال ۹۸ کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۹۵۱

استاندار ایلام در نشست با معتمدین شهرستان چرداول گفت:زارتقا آسمان آباد به بخش در مراحل نهایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در ادامه برنامه های سفر به شهرستان چرداول، در نشست با معتمدان، بزرگان و متنفذین این شهرستان حضور یافت.

 بهرام نیا استاندار ایلام در این نشست ضمن یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام و شهدای ایل خزل افزود: دیدار با مردم افتخار بزرگی است و باید ارتباط مدیران با مردم تقویت شود.

وی در خصوص کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در اربعین امسال، گفت: ۲۳ درصد مرگ و میر ناشی از  تصادفات در ایام اربعین در مقایسه  با سال ۹۸ کاهش یافت و در مجموع کل تصادفات جاده ای در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۵۰ کاهش یافت.

وی با بیان اینکه تحقق روز شمار پروژه بزرگ کاغذ سنگی چرداول بارقه امید را در دلها زنده کرده است، گفت: حدود سه ماه پیش بود که این پروژه بزرگ کلنگ زنی شد و امروز شاهد پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی این پروژه بزرگ هستیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: بهره برداری از این پروژه مانع از قطع اشجار می شود و این پروژه دومین پروژه تولید کاغذ سنگی در کشور است که تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

بهرام نیا اضافه کرد: یکی از مصادیق مردم سالاری این است که از تمامی ظرفیت ها ، پیشنهادات و راهکارها استفاده کنیم و شرایط امروز با گذشته متفاوت است و کشور روز به روز در حال پیشرفت است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص آسمان آباد چرداول، گفت:  با پیگیری های انجام شده ارتقا آسمان آباد به بخش در مراحل نهایی است و برای جاده آسمان آباد ۱۶ میلیارد تومان در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور مصوب شده است و هم اکنون این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی شهرک صنعتی آسمان آباد در مراحل قیمت گذاری است.

وی در بخش دوم سخنان خود به بحث اعتبارات به شهرداریهای چرداول اشاره کرد و گفت: ۳.۵ میلیارد تومان به  شهرداریهای آسمان باد، چوار و سرابله اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: طرح جامع شهر سرابله توسط راه و شهرسازی در مراحل نهایی است.و برای مسکن ملی در چرداول  ۹ هزار متر مربع در نظر گرفته است و سهمیه کل شهر  سرابله ۳۹۲ واحد است.

استاندار ایلام تاکید کرد: ۱۶ میلیارد تومان از متمم سفر برای شهرستان چرداول در نظر گرفته شده است و درمانگاه شهر سرابله با جدیت پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز