خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست استان اعلام کرد ؛

کاهش میزان آلاینده‌ها در قزوین تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۷۶

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه وضعیت جوی از امروز ناپایدار می‌شود وضعیت آلاینده‌ها هم بهبود پیدا خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود در پایان هفته آلاینده‌ها کاهش پیدا کند.

سعید میرزاحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت آلاینده‌ها در استان قزوین گفت: براساس پایش‌های انجام شده از ایستگاه‌های سنجش وضعیت در سه شهرستان قزوین، البرز و آبیک ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان قزوین ادامه داد: در طول امروز وضعیت آلاینده‌ها در شهرستان‌های بوئین زهرا و آوج قابل قبول بود.

وی درباره فعالیت ایستگاه‌های پایش هوا عنوان کرد: در اوایل ورود آلاینده‌ها ایستگاه قزوین نیاز به تعمیر داشت که باید قطعات آن تهیه می‌شد، البته در طول چند روزی که از مدار خارج بود از دستگاه سیار استفاده کردیم و روزانه چند بار از مکان‌های مختلف پایش می‌شد.

این مسئول ادامه داد: درحال حاضر تمام ایستگاه‌های پایش آلاینده‌ها در مدار قرار دارد و ایستگاه قزوین واقع در چهارراه ولیعصر هم فعال است و صرفا مانیتور آن به دلیل نرم افزاری مشکل دارد؛ البته ما به داده‌های این ایستگاه دسترسی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز