خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک مهر در استان عنوان کرد؛

پرداخت بیش از سه هزار فقره کالاکارت توسط بانک مهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۷۰

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین گفت: 900 فروشگاه و خدمات دهنده در سطح استان در حوزه کالاکارت با همراهی دارند که 3 هزار و 500 فقره کالا کارت به مبلغ 110 میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کاوه نایینی در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت سالروز تاسیس بانک مهر قرض‌الحسنه مهر ایران در سالن جلسات این بانک برگزار شد، گفت: بانک مهر در استان دارای 13 شعبه فعال با 300 هزار مشتری است و تمام آن‌ها تسهیلات دریافت کرده‌اند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین ادامه داد: 3 هزار تسهیلات آنلاین در استان پرداخت و 40 هزار مشتری اضافه شده که 30 هزار نفر آن‌ها به صورت آنلاین افتتاح حساب داشته‌اند و پیشخوان مجازی در دو ماه گذشته در استان راه‌اندازی شده و تا پایان سال سامانه چک الکترونیکی هم راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: این بانک به سمت الکترونیکی شدن کامل درحال پیش رفتن است و اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفته است و تمام عملیات بانکی غیرحضوری و بدون استفاده از کاغذ با همراه بانک قابل اجرا است که این موضوع به محیط زیست کمک کرده است.

این مسئول افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات به مددجویان پیشتاز است و در سال جاری400 فقره به کمیته امداد با 320 هزار میلیارد ریال، 70 فقره برای بهزیستی با مبلغ 65 هزار میلیارد ریال و 192 هزار میلیارد ریال برای بنیاد برکت پرداخت شده است.

پرداخت دو هزار فقره تسهیلات اربعین در 72 ساعت

وی عنوان کرد:  بانک مهر در استان 45 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 21 هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است که 3 هزار میلیارد ریال در قالب تبصره 16 و مسئولیت اجتماعی بوده است.راهیابی به جمع هزار بانک برتر جهان ازجمله افتخارات بانک بود.

نایینی اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی بانک در سراسر کشور 300 میلیارد ریال کمک کرده که سهم استان قزوین 7 میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: در استان دو هزار فقره تسهیلات اربعین ظرف 72 ساعت پرداخت شد که حدود 20 میلیارد تومان بود و یک رکورد به شمار می‌آید.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین بیان کرد: طرح کالا کارت برای حمایت از تولید و خدمات ایرانی است که می‌تواند در اشتغال و اقتصاد تاثیرگذار باشد.

وی گفت: 85 درصد رشد منابع داشته و منابع به 36 هزار میلیارد ریال رسیده است  و 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

این مسئول عنوان کرد: 920 شرکت خصوصی در استان قزوین حقوق خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند و  به دنبال این هستیم که این امر گسترش پیدا کند.

وی بیان کرد: در سال جاری تاکنون 4 هزار و 200 فقره به مبلغ یک‌هزار و 100 میلیارد ریال وام بدون ضامن پرداخت شده است که تعداد زیادی از آن‌ها در قالب کالا کارت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز