خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

ماندگاری هوای ابری و مه‌آلود تا ۴ روز آینده در اردبیل / آغاز روند افزایشی دما از سه‌شنبه هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۳۹

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از تداوم هوای ابری و مه‌آلود تا ۴ روز آینده در سطح استان خبر داد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: براساس نقشه های هواشناسی به دلیل تداوم ماندگاری پرفشار سطح زمین همراه با توده هوای سرد و مرطوب خزری در منطقه، در ۴ روز آینده همچنان آسمان استان در بیشتر ساعات(بویژه در طول شب‌ها و ساعات اولیه صبح) ابری و مه آلود بوده و در اواسط روزها بتدریج نیمه ابری تا صاف پیش بینی می شود. 

وی افزود: طی امروز تا صبح فردا(شنبه 19 آذر) در نوار شرقی بویژه دامنه کوههای باغرو و نوار مرزی مناطق شمالی استان بارش خفیف احتمال می رود. در این مدت در مناطق مرکزی و جنوبی استان هرچند در اواسط روزها با کاهش ابرناکی و صاف شدن آسمان دمای هوا چند درجه ای افزایش می یابد، اما همچنان در ساعات شبانه، هوای سرد و یخبندان همراه با دمای 3 تا 6 درجه سلسیوس زیر صفر تداوم دارد. 

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گغت: از روز سه شنبه(22 آذر) با جنوبی شدن وزش باد(گاهی با سرعت تند) و کاهش تدریجی فشار سطح زمین، دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز