خبرگزاری کار ایران

در ۸ ماهه گذشته ثبت شد؛

جابجایی بیش از 1 میلیون نفر مسافر از استان اردبیل/ افزایش ۱۰ درصدی سفر با اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۷۰۳

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی 1 میلیون و 53 هزار و737 نفر مسافر در ۸ ماهه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های مسافر بری شهرستان خلخال با بیان اینکه این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 958 هزار نفر مسافر بود افزایش 10 درصدی را نشان می دهد افزود: این تعداد جابجایی مسافر در قالب 185 هزار و 708 مورد سفر انجام شده است.

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده 517 هزار و 103 نفرمسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، 84 هزار و 772 نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و 451 هزار و861 نفر نیز توسط وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده‌اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 20 درصدی سفر با وسیله نقلیه اتوبوس خبر داد و خاطرنشان شد: در 8 ماهه سال گذشته 427 هزار و 694 نفر مسافر در قالب 40 هزار و 228 سفر با وسیله نقلیه اتوبوس از استان به مقاصد مختلف سفر کرده بودند که در 8 ماهه امسال افزایش چشمگیری را در این حوزه شاهد هستیم.

شیرین زاده با اشاره به اینکه شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال و پارس آبادبه ترتیب بیشترین آمار جابجایی مسافر را در 8 ماهه گذشته به خود اختصاص داده‌اند اظهار کرد: در مدت یاد شده 603 هزار و513 نفر مسافر از شهرستان اردبیل، 173هزار و 922 نفر مسافر از شهرستان مشگین شهر ، 95 هزار و550 نفر مسافر از شهرستان خلخال و 89 هزار و 960 نفر مسافر نیز از شهرستان پارس آبادجابجا شده‌اند.

وی فعالیت 7 پایانه مسافربری را در استان اردبیل یاد اور شدو اظهار کرد: هزار و 231 ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت 57 شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات‌رسانی 2 هزار و 240 راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبرداد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه 141 اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز