خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام حسین طائب در گرگان:

اغتشاشات اخیر فقط با هدف بی ثباتی کشور رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۰۲۴

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اغتشاشات اخیر فقط با هدف بی ثباتی کشور رقم خورد و سرویس های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند که ما در این قائله با شکست مواجه شدیم.

به گزارش ایلنای گلستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در همایش جهاد تبیین حقایق بسیج طلاب استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا در یک دوقطبی محض قرار داشت، یک قطب دنیا در احاطه بلوک شرق و قطب دیگر در اختیار بلوک غرب بود اما امام یک مدل حکمرانی دیگری را به دنیا ارائه کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بلوک غرب و شرق و سلطه گر و سلطه‌پذیری را کنار گذاشت، هویت انقلاب اسلامی یک منطق جدید حکم رانی‌ را ارائه می کند که  به دنبال ایجاد حرکت اسلام سیاسی در جهان است.

وی گفت: به فضل الهی با پیشرفت طی ۴۴ سال گذشته در اکثریت عرصه ها از یک کشور واردکننده محض به یک کشور صادرکننده فراورده های مختلف تبدیل شده‌ایم.

وی بیان کرد: روزگاری در این کشور بیش از ۶ میلیارد دلار در سال صرف واردات بنزین می‌شد اما امروز بنزین را خودمان تولید می‌کنیم و با تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صادرکننده بنزین هم تبدیل خواهیم شد.

وی افزود: در سند امنیت ملی آمریکا به صورت عمومی منتشر می شود، صراحتا قید شده که رقبای ما چین ، روسیه و کشورهایی هستند که دموکراسی غرب را تضعیف کرده و مدل جدیدی از حکمرانی را به دنیا ارائه می‌کنند که مهم‌ترین آنها ایران است.

وی خاطر نشان کرد: آنها پایان سال ۲۰۳۰ را فرصت مهار این چالش می دانند و جنگ اوکراین با روسیه ، تنش تایوان با چین و اغتشاشات خیابانی در ایران را برای همین شروع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز