خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری:

خیرین یکی از اقشار تاثیرگذار در کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۳۵

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خیرین مدرسه‌ساز یکی از افتخارات کشور محسوب می شوند، خیرین این اقدام خیرخواهانه خود را به نسل بعدی منتقل می کنند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری اظهار داشت: باید قدردان خیرین نیک‌اندیش در آبادانی کشور باشیم  بسیاری از روستاها فاقد مدرسه بودند و کودکان امکان تحصیل نداشتند و مدارس در شهرها به‌علت کمبود فضا کلاس‌های درس را به‌صورت چند شیفته برگزار می کردند، برای جبران عقب‌ماندگی افراد از تحصیل نهضت سواد‌آموزی راه‌اندازی شد.

وی با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نهضت مدرسه‌سازی در کشور آغاز شد،افزود: خیرین مدرسه‌ساز برای مدرسه‌سازی به کمک دولت آمدند و خلاء‌ها در این حوزه جبران کردند، مشارکت خیرین در مدرسه‌سازی از آموزه‌های دینی نشات گرفته است.

حیدری بیان کرد: گام‌های خوبی در حوزه مدرسه‌سازی برداشته شده است، اما نیازمند گام‌های بلندتری هستیم، در استان هنوز مدارس کانکسی وجود دارد، در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شد تا تمام همه مدارس کانکسی برچیده و با مدارس ایمن جایگزین شوند.

وی با اشاره به اینکه هم‌چنان در چهارمحال و بختیاری مدارس فرسوده وجود دارد، خاطرنشان کرد: خیرین می تواند به حوزه نوسازی و بازسازی ورود پیدا کنند، باید تکریم خیرین نیک‌اندیش در دستور کار باشد، مسئولیت‌پذیری خیرین ستودنی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: خیرین با اقدامات خیرخواهانه اجازه نمی دهند که دانش‌آموزان در مناطق محروم از تحصیل محروم شوند، امیدواریم تمام مدارس فرسوده در استان نوسازی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز