خبرگزاری کار ایران

به دلیل عدم انجام تعهدات؛

قرارداد هشت سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۴۵

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: قرارداد هشت سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قوزین که نسبت به انجام تعهدات خود کوتاهی کرده بودند پس از بررسی در هیأت حل اختلاف فسخ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اشاره به لغو قراردادهای راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: در جلسه هیأت حل اختلاف و داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک برگزار شدف 30 پرونده قرارداد واگذاری راکد مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: در نتیجه این جلسه به 22 سرمایه‌گذار که تعهدات خود را انجام نداده بودند مهلت داده شد تا نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: همچنین با لغو تعدادی از قراردادها هم 16 هکتار از اراضی صنعتی آزاد سازی شد تا به سرمایه‌گذاران جدید و دارای اهلیت واگذار شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی از محل اعتبارات دولتی اجرا می‌شود، عدم انجام تعهدات توسط سرمایه‌گذاران به نوعی اتلاف این منابع به شمار رفته و از این رو قراردادهای بعد از مهلت تعیین شده و بعد از بررسی در مراجع تعیین شده فسخ و زمین‌ها به سرمایه‌گذاران جدید واگذار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز