خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل خبر داد؛

2 درصد از درآمد تاکسی‌های اینترنتی به شهرداری اختصاص می یابد/ عقد قرارداد شهرداری با شرکت های حمل و نقل اینترنتی شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۴۵۶

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: 2 درصد از درآمد تاکسی‌های اینترنتی با هدف افزایش درآمد به شهرداری اختصاص می یابد.

له گزارش خبرنگار ایلنا، میر محمد سید  هاشمی امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به اینکه شرکت‌های اینترنتی حمل و نقل شهری بمانند «اسنپ و تپ سی» بماند سایر استان ها در اردبیل نیز در حال فعالیت هستند؛ افزود: با فعالیت این شرکت ها هیچگونه درآمدی برای شهرداری‌ها لحاظ نمی‌شد و این موضوع جز مباحثی بود که وزارت کشور و سازمان شهرداریها پیگیر این موضوع بودند تا شهرداری نیز از فعالیت این شرکت ها متنفع شود.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل کشوری مقرر شده است 2 درصد از هزینه سفرها به شهرداری‌ها تعلق یابد، افزود: با اختصاص دو درصد از درآمد شرکت‌های اینترنتی حمل و نقل شهری به شهرداری، شهرداری نیز می‌تواند آن را هزینه توسعه حمل و نقل عمومی و زیرساخت های شهری کند.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: این دو درصد  به هیچ وجه هزینه مضاعف برای مسافران نخواهد بود و صرفا از درامد شرکت‌ها است.

سید هاشمی با اشاره به اینکه شهرداری نیز از این دو درصد، 5 درصد هزینه سامانه سماس( مدیریت اطلاعات سفر) خواهد کرد گفت: این موضوع در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک  شهری نیز مطرح و اعضای کمیسیون  موافق این طرح بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز