خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد :

مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان شریعتی مشهد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۶۰۷

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد گفت: مراجعه بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی به اورژانس این بیمارستان افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا حسینعلی‌زاده رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد گفت: هم اکنون شاهد افزایش قابل توجهی در بیماران عفونی تنفسی هستیم.

وی با بیان اینکه  هم اکنون همه بخش های این مرکز درمانی فعال و در خدمت بیماران است، تصریح کرد: تعداد بیماران عفونت های تنفسی بخصوص آنفلوانزا در  همه رده های سنی افزایشی است اما متاسفانه سالمندان، بیماران زمینه ای و افراد دچار نقص سیستم ایمنی جزو بیماران نیازمند بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه تریاژ تنفسی این مرکز درمانی،  پس از بررسی علائم بالینی و آزمایشگاهی بیماران، روند درمان مناسبی برای آنها اتخاذ می کند، افزود: بیماران عفونت های تنفسی براساس علائم و تشخیص پزشک روند درمان مورد نیاز خود را دریافت می کنند اما برخی از بیماران با درصد درگیری اندک ریوی به  علت بدحالی نیاز به بستری پیدا می کنند، بنابراین شرایط جسمانی بیمار موضوع تعیین کننده ای در بستری یا بستری نشدن بیماران است.

رئیس بیمارستان شریعتی گفت: بخش داخلی این مرکز درمانی برای بیماران عفونت تنفسی اعم از کرونا و آنفلوانزا در نظر گرفته شده و بخش جراحی نیز به عنوان بخش پشتیبان پیش بینی شده است.

حسینعلی زاده افزود: تریاژ تنفسی بیمارستان شریعتی در همه ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به بیماران تنفسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز