خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال؛

شش مجتمع خدمات رفاهی در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۴۴۳

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎‌ای استان قزوین گفت: در حال حاضر 21 مجتمع در حال ساخت است که تا پایان امسال 6 مجتمع خدماتی رفاهی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، امیر علی‌پور گفت: در ماه گذشته 29 پرونده در کمیته مکان‌یابی مجتمع‌های خدمات رفاهی انجام شد که در صورت تایید درخواست‌های احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی، محل مورد نظر را بازدید و در صورت تایید محل، استعلامات اولیه را از مراجع مربوط اخذ می‌کند و با تکمیل پرونده در کمیسیون صدور موافقت اصولی استان مطرح و پس از صدور موافقت اصولی سایر استعلامات صادر و گام به گام فرایند تعیین شده پیش می‌رود تا مجوز ساخت از مراجع مربوط صادر و عملیات احداث مجتمع آغاز شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎‌ای استان قزوین از تداوم نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی خبر داد و اضافه کرد: در یک ماه گذشته 4 بازدید از مجتمع‌های در حال فعالیت توسط تیم مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تعزیرات حکومتی و ستاد اقامه نماز انجام شد.

به گفته علی‌پور استان قزوین دارای 36 مجتمع خدماتی رفاهی با مساحت 573 هزار مترمربع و 21م جتمع در حال ساخت با مساحت 670 هزار متر مربع است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز