خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

کمبود آنتی‌بیوتیک در اردبیل بزودی برطرف می‌شود / نیازمند همکاری خیران برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۰۸۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در تلاشیم کمبود آنتی‌بیوتیک‌ها را در سطح استان در روزهای آینده رفع کنیم.

به گزارش ایلنا، علی محمدیان‌‌اردی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه در حال حاضر کمبودهای دارویی در کشور داریم که درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و کمبود آنتی‌بیوتیک‌ها را نیز در سطح استان طی روزهای آینده رفع کنیم.

وی بیان کرد: پیگیری اختصاص دو دستگاه آمبولانس و تامین پزشک متخصص بیهوشی و پزشک عمومی در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور تمهیدات و پیگیری‌های لازم انجام یافته که امیدواریم هر چه سریع‌تر برطرف شود و بتوانیم نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود گام برداشته و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: نیازمند همکاری و مشارکت عمومی خیران با هدف توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی هستیم که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده تصمیمات لازم اخذ و در این زمینه شاهد تحقق نتایج مورد نظر باشیم.

وی اظهار کرد: پیگیری‌ها و تلاش‌ها در این زمینه با جدیت ادامه خواهد یافت و امید می‌رود اقدامات انجام یافته در این زمینه مثمرثمر واقع شود که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

منبع تسنیم
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز