خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

همکاری 15 هیات ورزشی با شهرداری اردبیل در راستای توسعه ورزش شهروندی / برگزاری بیش از 700 عنوان برنامه ورزشی در 7 ماهه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۰۳۴

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از افزایش فعالیت های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با همکاری هیئت های ورزشی خبر داد.

اباصلت ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد: شهرداری اردبیل در طول 7 ماه گذشته با همکاری  بیش از 15 هیئت ورزشی اقدام به اجرای برنامه های ورزشی در سطح شهر بویژه محلات اردبیل کرده که تا انتهای سال نیز این فعالیت ها همچنان تداوم خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: والیبال، ورزش‌های رزمی، جودو، اسکواش، کاراته، دوچرخه‌سواری، کشتی، ورزش های همگانی، ووشو، فوتبال، اسکیت، کوهنوردی، دو و میدانی، ورزش‌های زورخانه ای و ورزش‌های بومی محلی از جمله هیات هایی هستند که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اردبیل در راستای اجرای برنامه های ورزشی با این هیئت ها  همکاری کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل عضو کارگروه های شورای عالی ورزش استان و مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان نیز می باشد؛ بیان کرد: بیش از 50 مربی ورزشی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همکاری دارند که  24 مربی در حوزه فوتبال(نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید)، 15 مربی در حوزه ورزش بانوان(والیبال، آمادگی جسمانی و فوتسال) و 12  مربی در ایستگاه های ورزش های همگانی در حال فعالیت هستند.

وی در تشریح برنامه های ورزشی شهرداری اردبیل گفت:  بیش از 700 برنامه ورزشی در طول سال جاری توسط اداره ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شده که در 7 ماه گذشته 5 فستیوال ورزشی از جمله فستیوال خانوادگی ورزش شهروندی با محوریت خانواده، فستیوال ورزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد، جشنواره ورزشی معتادین بهبود یافته، فستیوال هنرهای رزمی با همکاری هیات ووشو و اسکیت جزو مهمترین برنامه ها بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز