خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان یزد:

یزد میزبان نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۱۷

​نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت با عنوان "حرکت با برکت" با هدف جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و دانش‌بنیان در حوزه کارآفرینی افراد دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، رضا ابهت با بیان اینکه افزایش اشتغال معلولین و بهبود تولید و سرمایه گذاری بر روی طرح‌های کارآفرینی در این حوزه از دیگر اهداف برگزاری رویداد است اظهار داشت: در این رویداد که با همکاری بهزیستی کل کشور و بنیاد برکت و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می‌شود؛ کارشناسان، نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌های مردم‌نهاد سراسر کشور می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود در حوزه اشتغال‌زایی ویژه افراد دارای معلولیت را به این رویداد ارسال کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد برگزاری رویداد «حرکت با برکت» را شروع یک حرکت جدی برای اشتغال پایدار و توانمندسازی معلولین دانست و اظهار داشت: رویداد ملی «حرکت با برکت» به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت به دنبال شناسایی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر در حوزه‌ اشتغال‌زایی برای افراد دارای معلولیت است.

وی افزود: این رویداد همچنین فرصتی است برای فعالان و ایده‌پردازان استان یزد است تا ایده‌ها و طرح‌های خود در حوزه‌ ی اشتغال افراد دارای معلولیت را برای ارائه طرح به سرمایه گذار ارائه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد خاطر نشان کرد: طرح‌ها و ایده‌های رسیده به رویداد «حرکت با برکت» توسط داوران ارزیابی و طرح‌های برگزیده همزمان با ۲۱ آذر روز جهانی معلولین معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.  

وی بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند طرح و برنامه های پیشنهادی خود را برای ارائه به سرمایه گذار در سامانه  event.barkat.ir  ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز