خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اجرای 44 سازه آبخیزداری در اردبیل / 82 اصله الوار قاچاق جنگلی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۵۵۲

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از اجرای 44 سازه آبخیزداری در استان خبر داد.

محمود قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: در سالجاری در  ۲۲ حوزه آبخیز استان احداث بندهای  سنگی ملانی و گابیونی از محل اعتبارات محرومیت زدایی و تملک دارایی با اعتبار ۳۳۹ میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل کنترل سیل، ممانعت از فرسایش بی رویه خاک و تغذیه سفره‌های آب‌های زیرزمینی از اهداف مهم برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری عنوان کرد و افزود: احداث سازه‌های سنگی گابیونی، بندهای زیرزمینی و دو منظوره پخش سیلاب و کنتور فارو از جمله اقدامات انجام گرفته در حوزه آبخیزداری استان است.

قلی زاده افزود: از مهم‌ترین خطراتی که استان را به دلیل بی‌توجهی به حوزه آبخیزداری تهدید می‌کند از بین رفتن غنای خاک در بخش زراعت و باغ است که می‌تواند بازدهی در این بخش را با چالش روبرو کند.

82  اصله الوار قاچاق جنگلی کشف شد

محمود قلی‌زاده در ادامه اذعان کرد: با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل وانت نیسان حامل  82 اصله الوار قاچاق جنگلی در جاده خلخال به اردبیل توقیف  و محموله به اداره کل منتقل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: در این رابطه یک نفر  متخلف  با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد

وی از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب اراضی ملی و قاچاق فرآورده‌ها ی جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز