خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز:

خانه صنعت و معدن در رویارویی مسئولان با موانع تولید نقشی کلیدی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۷۸

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: باید سیاست های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران مستقل و مجرب، برای ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده و تحکیم بنیان های اقتصاد صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا عقاب نشین در نشست هم اندیشی رئیس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت البرز که به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد با بیان این‌که تمرکز نام‌گذاری‌های چندساله اخیر بر روی بخش‌های اقتصادی و تولید بوده است؛ تصریح کرد: این اهمیت، مسئولیت و تکلیف مهمی را روی دوش ذینفعان مختلف این بخش می‌گذارد و بیانگر آن است که تعامل، همدلی و هم‌افزایی بین بخشی و تعامل با ذینفعان بخش صنعت در این راستا بسیار مثمرثمر است.

وی افزود: وزارت صمت بصورت اعم و شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز به صورت اخص در رویکرد خود همواره دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود می داند و بررسی و پیگیری آن را بصورت مجدانه دنبال می کند که در راستای تحقق این اهداف، همدلی، هم افزایی، همراهی و تعامل تمامی ذینفعان در بخش دولتی، خصوصی، انجمن ها و تشکل ها ضروری است.

عقاب نشین ادامه داد: با وجود همه چالش ها، نقاط امیدبخش بسیار جدی و قابل اتکایی در کشور و استان البرز وجود دارد چرا که علیرغم همه مشکلات با کار جهادی، علمی و تلاش مستمر، می توان به نتایج خوبی رسید. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های شگفت‌انگیز استان البرز در بخش تولید و صنعت اظهار داشت: آمارها بیانگر آن هستند که استان البرز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عزم و همت جهادی مردم و همچنین متخصصان و نخبگان استانی برای به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها که نتیجه آن تضمین رفاه و استقلال کشور، رفع وابستگی و دفع خصومت‌های اقتصادی دشمنان است؛ تلاشی وصف ناپذیر انجام داده اند.

بنا به گفته این مقام مسئول باید سیاست های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران مستقل و مجرب، برای ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده و تحکیم بنیان ‌های اقتصاد صورت پذیرد که این راهبرد از طریق، توسعه بخش خصوصی، همکاری و تعامل با انجمن ها، تشکل ها، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن به سرانجام خواهد رسید.

عقاب نشین در خاتمه بیان کرد: باب همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با خانه صنعت و معدن باز است و در این راه از هیچگونه تلاشی مضایقه نخواهیم کرد چرا که معتقدیم در راستای رویارویی مسئولان با مشکلات و موانع تولید، خانه صنعت و معدن و انجمن های زیرمجموعه آن نقشی کلیدی دارند تا علاوه بر مطرح ساختن مشکلات با ارئه راهکارهای عملی و متقن، باب همکاری و تعامل سازنده را با تمام دستگاه های اجرایی باز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز