خبرگزاری کار ایران

بازسازی ۸ مدرسه روستایی توسط پالایشگاه هاشمی نژاد سرخس

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۹۴۳

مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی نژاد از بازسازی ۸ مدرسه روستایی با هزینه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در راستای مسئولیت های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یحیی فیضی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: یکی از مسئولیت های که قانون گذار برای این مجتمع صنعتی در شهرستان سرخس تعریف کرده مسئولیت های اجتماعی است که هرساله بخش های مختلف، صنعتی تعمیراتی و عمرانی شرکت نسبت به روستاهای حاشیه پالایشگاه ارائه می دهد که نمونه بارز آن در سال گذشته با اعتبار ۳ میلیارد و  ۶۰۰ میلیون تومان بالغ بر ۸ مدرسه را بازسازی و مرمت کرده ایم.

وی افزود: در این راستا و با همکاری شرکت بهره برداری نفت و پالایشگاه با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان، دبستان ۶ کلاسه روستای چشمه شور که در منطقه خانگیران قرار دارد و فاقد دیوارکشی، فضای آموزشی و سرویس بهداشتی بود را بازسازی و در چند روز گذشته به بهره برداری رسید.

مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس اظهار کرد:طی شش ماهه سال جاری همچنین با اعتبار۳۷۰ میلیون تومان مدارس روستاهای بخش تجن لوله کشی گاز و مجهز به وسایل گرمایشی ایمن گازی شدند.

فیضی در پایان بابیان اینکه ما سعی داریم برابر مسئولیت های که داریم خدمات دهی به فضای آموزی را فراتراز وظیفه قانونی انجام دهیم تصریح کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی، تعدادی از مدارسی روستاهای که درمسیر ریزگردها قرارداشت را با  اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان، پنجره های دوجداره نصب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز