خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین:

مالک برج خلیج فارس به مصوبات مرتبط با ایمنی عمل نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۹۱۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: متاسفانه مالک برج خلیج فارس قزوین به مصوبات و تصمیمات قانونی تمکین نمی‌کند و به همین خاطر در این حوزه باید قاطعانه‌تر برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی رجحانی با اعلام این خبر تصریح کرد: برای ساماندهی ساختمان‌های ناایمن جلسات مختلفی برگزار شد و مشکلات این ساختمان‌ها را در حوزه ایمنی آسانسور بررسی کرده و آگاه شدیم یکی از این ساختمان ها برج خلیج فارس است، اما متاسفانه مالک برج خلیج فارس قزوین به مصوبات و تصمیمات قانونی عمل نمی‌کند و به همین دلیل در این خصوص باید قاطعانه‌تر برخورد کنیم.

معاون هماهنگی امور  عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه در اجرای قوانین استاندارد در استان قزوین مشکلاتی داریم، عنوان کرد: برخی سازندگان بناها در استان قزوین از همراهی مدیران سوء استفاده کرده و به قانون تمکین نمی‌کنند. برای مثال یکی از سازندگان بنا در استان قزوین 20 سال است که ساخت‌وساز غیراستاندارد در استان قزوین انجام می‌دهد، ولی تاکنون با او برخورد قانونی نشده است.

رجحانی در ادامه افزود: اگر تعدادی از سازندگان بنا و ساختمان در استان قزوین استانداردهای فنی ساخت‌وساز به ویژه در زمینه آسانسور را رعایت نکنند، با آنها برخورد قاطع و قانونی خواهیم داشت و اجازه استمرار ساخت‌وسازهای غیراستاندارد را نخواهیم داد.

جانشین ریاست شورای استاندارد استان قزوین همچنین اضافه کرد: در نمایشگاه صنعت ساختمان قزوین برخی متخصصان می‌گفتند که تولیدات ارائه‌شده از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و به همین خاطر باید نظارت‌ها در حوزه کیفیت ساخت‌وساز افزایش و تشدید شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بر بازار عرضه مصالح ساختمانی باید نظارت شود، اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین باید بر کیفیت تولید مصالح ساختمانی نظارت دقیق‌تری صورت گیرد تا در نهایت واحدهای مسکونی باکیفیتی ساخته شده و در اختیار مردم قرار داده شود.

وی خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم که اگر کیفیت مصالح ساختمانی پایین باشد، برند محصولات ایرانی آسیب خواهد دید، به همین خاطر بایستی استانداردهای لازم در تولید این نوع محصولات رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز