خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:

لکه گیری آسفالت در پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۴۷۴

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: در حال اجرای لکه‌گیری و مرمت آسفالت محوطه و معابر پایانه‌های شهرداری قزوین هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی محمدحسینی با اعلام این خبر تصریح کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در راستای بهینه‌سازی مسیر رفت‌ و آمد شهروندان لکه‌گیری و آسفالت محوطه و معابر پایانه‌های شهرداری قزوین را شروع کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین ادامه داد: پایانه غرب واقع در خیابان اسد آبادی، پایانه الموت شرقی واقع در میدان مینودر، پایانه الموت غربی واقع در انتهای خیابان شهید بابایی سرکانال پایانه نسیم شمال واقع در کمربندی نسیم شمال و پایانه آزادگان واقع در بلوار خرمشهر- میدان تهران قدیم لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی شده است.

محمد حسینی با اشاره به اهداف ذاین طرح بیان کرد: افزایش کیفیت ارائه خدمات، ایجاد تسهیلات بیشتر برای آسایش مسافران و افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی از امکانات موجود از اهداف اجرای پروژه بهسازی پایانه‌های مسافربری شهر قزوین است.

این مسئول افزود: حفاری و لایروبی جوی‌ها و نظافت پایانه‌ها جهت بارندگی در پاییز در روز‌های گذشته به‌طورکامل انجام شده و به طور مرتب نیز مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند برای این است تا شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کرده تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز