خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کشتی استان مطرح کرد؛

اتحاد و همدلی تنها راه بازگشت کشتی اردبیل به دوران طلایی / رتبه 24 کشوری را به زیر 10 می‌آوریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۱۶۳

رئیس هیات کشتی استان اردبیل اتحاد و همدلی را تنها راه برای بازگرداندن کشتی به دوران طلایی خود دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری هیات کشتی استان اردبیل با حضور خبرنگاران ورزشی و پیشکسوتان کشتی استان در محل خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

کشتی اردبیل در سال های اخیر فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشته و اخیرا که سکان هدایت این هیات ورزشی به یک فرد کارآفرین و سرمایه گذار داده شد برخی انتقادات به این انتخابات مجمع و حضور یک فرد غیر ورزشی در کشتی استان وارد شد که در این نشست خبری رئیس جدید هیات مواضع و اهداف خود را اعلام کرده و حضورش را صرفا جنبه حماتی از این رشته ورزشی پرطرفدار قلمداد کرد.

قدرت حاج نوری رئیس هیات کشتی استان اردبیل در این نشست خبری با بیان اینکه بدون همدلی و همراهی تمامی ورزشکاران, نمی توان موفق شد و در هیات به نتیجه مطلوب رسید، اظهار کرد: برای کمک به پیشرفت کشتی استان آمدم, البته کشتی قائم به شخص نیست و لازم است این رشته اصیل و ریشه دار را همگی با تمام توان حمایت کنیم.

وی افزود: هیچگونه رایزنی و لابیگری برای دستیابی به این مسئولیت نداشتم اما بنا به تکلیفی که بر من شد هرآنچه در توان دارم برای موفقیت کشتی انجام خواهم داد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: از جامعه کشتی و رسانه های استان انتظار همراهی دارم. ما را ببینید و به قلم منصفانه نقد کنید و ما استقبال می کنیم.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر کشتی استان اردبیل در رتبه 24 کشوری قرار دارد که در تلاشیم تا 4 سال آینده این رتبه را به زیر 10 برسانیم.

احمد حبیبی دبیر هیات کشتی استان نیز در ادامه این جلسه اذعان کرد: بودجه سالجاری هیات کشتی استان بالغ بر 2 میلیارد و یکصد میلیون تومان برآورد شده که حدود 25 درصد آن از منابع داخلی و اداره کل و فدراسیون تامین خواهد شد ومابقی از محل کمک های شخصی ریاست هیات جذب اعتبار می شود.

وی افزود: دوره های متعدد برای ارتقای سطح دانش مربیان و داوران کشتی پیش بینی شده که تعدادی برگزار شده و تعدادی هم در ماه های بعدی برگزار خواهد شد.

قدرت حاج نوری رئیس هیات کشتی استان اردبیل، کارآفرین نمونه کشوری و موسس و مالک شرکت آرتاجوجه است.

انتهای پیام/
بابک حقی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز