خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۹ هکتار از اراضی ملی و دولتی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۶۴

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از آزادسازی ۹ هکتار از اراضی ملی و دولتی به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ سعید شعبان زاده با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دولت ۹ هکتار از اراضی ملی و دولتی به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان آزاد سازی می شود.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: طی سال گذشته ۱۵ مورد رفع تعرض فوری از اراضی ملی به مساحت ۵ هکتار به ارزش ۲۶ میلیارد تومان توسط نیرو‌های تحت نظر یگان حفاظت در سطح استان و در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، تاکستان، آوج و بوئین زهرا انجام و اراضی مورد تعرض به وضعیت سابق اعاده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین اجرای ۹ فقره احکام قضایی له سازمان، قلع و قمع و خلع ید در سطح استان و رهاسازی ۴ هکتار از اراضی دولتی به بیت المال از دست متصرفین به ارزش ۷۵ میلیارد تومان از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

سرهنگ شعبان زاده گفت: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی با سازماندهی نیرو‌های در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می‌توانند موارد را به شماره تلفن گویای ١۶۵۶ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز