خبرگزاری کار ایران

استاندار:

میانگین سرانه بهداشت و درمان استان سمنان در وضعیت مطلوب قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۶۵

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مطالبات و دغدغه های مردم دامغان در بحث بیمارستان امری حائز اهمیت و قابل توجه است، گفت: میانگین سرانه بهداشت و درمان در استان در وضعیت مطلوب قرار دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمد رضا هاشمی بیان کرد: از ۷۷۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی نقدی تخصیص یافته از محل سفر ریاست جمهوری به استان ۱۱۰ میلیارد تومان به بهداشت و درمان اختصاص داشت که به صورت صد درصدی در استان هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه میانگین سرانه بهداشت و درمان در استان در وضعیت مطلوب قرار دارد، افزود: بالغ بر ۴۰ درصد مراجعات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان به مسافران اختصاص دارد که از این‌ جهت استان در بحث سرانه بهداشت و درمان نیازمند توجه ویژه به خصوص در حوزه بیمارستان هاست.

هاشمی تصریح کرد: درمانگاه آرادان نیازمند توجه و تجهیز است در بحث ورودی بیمارستان نیز از محل سفر ریاست جمهوری به استان ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافت و تجهیز این بیمارستان نیز  دغدغه ای قابل توجه است.

استاندار سمنان اضافه کرد: در بحث بیمارستان دامغان نیز مطالبه و دغدغه مردم امری حائز اهمیت و قابل توجه است بیمارستان میامی به همت وزیر به پایان رسیده که تجهیز این مهم نیز نیاز به نگاه ویژه دارد.

وی اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری ۵۶۴ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۵۰۱‌ میلیارد تومان و ۳۶ پروژه اقتصادی با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی یادآور شد: در بخش خصوصی و شهرداری ها عملیات اجرایی پروژه ها با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان آغاز خواهد شد که در مجموع پروژه های عمرانی،‌ اقتصادی و کلنگ زنی از نظر تعداد ۹۸ درصد و ریالی ۲۰۷ درصد نسبت به هفته دولت سال گذشته افزایش داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز