خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت روز پزشک

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۲۳۴

رئیس دانشگاه طی پیامی فرارسیدن روز پزشک را به سپیدپوشان و پیشگامان عرصه سلامت، تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از البرز، متن پیام شهرام صیادی به مناسبت روز پزشک به شرح زیر است:

"پزشکان متعهد و متخصص ایران زمین همواره در طول تاریخ و در مسیر خدمت به  میهن، از جان گذشته‌اند و نقشی ماندگار و جاودان را خلق کرده‌اند. همان گونه که مردم قدر شناس و فهیم جانفشانی و فداکاری جامعه پزشکی را در روزهای حساس و پرتلاطم مبارزه کرونا از نزدیک شاهد بودند که چگونه سپید پوشان خط مقدم سلامت دوشادوش تمامی کادر بهداشت و درمان ، مسئولانه و عاشقانه  برای نجات جان هم وطنان ایستادگی کردند. 

نخستین روز شهریورماه مصادف با زادروز حکیم اندیشمند ابوعلی‌سینای بزرگ است که به پاسداشت مقام شامخ پزشکان به‌عنوان روز پزشک نامگذاری شده و فرصت ارزشمندی برای قدردانی از زحمات بی‌دریغ و خالصانه جامعه پزشکی است. 

ضمن گرامیداشت ماه محرم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافعان سلامت به ویژه شهدای پزشک  باری دیگر بر  اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور صحه گذاشته و  تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

 بر خود لازم می دانم ضمن قدردانی از پزشکان شریف و نجیب  که  در راستای بهبود سلامت جامعه همواره گام برمیدارند، این روز ارزشمند را به جامعه پزشکی به ویژه پزشکان حاذق در استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز و دانشجویان رشته پزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان از خداوند متعال توفیقات روز افزون توام با سلامتی و سعادتمندی خواستارم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز