خبرگزاری کار ایران

امام جمعه سرخس:

محور سرخس- مشهد، قتلگاه مردم منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۹۸۲

امام جمعه سرخس با بیان اینکه نمی دانیم مردم سرخس با این همه منابع به چه نفرینی مبتلا شدند که محور سرخس- مشهد بعد از چند دهه درست نمی شود، افزود: جاده‌‌های شهرهای جنوبی ما که منابع درآمدی ما را ندارند یک طرفه و ایمن شدند اما این محور بعد از چند دهه کماکان قتلگاه مردم منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس در مراسم تودیع و معرفی رئیس پلیس حوزه راه این شهرستان گفت: پلیس مستقر در حوزه استحفاظی مشهد شایسته است با روی گشاده و ادب اسلامی ابتدا تذکر بدهند و با توجه به شرایط و تکرار تخلف اعمال قانون کنند چرا که اخلاق و برخورد خوش در ذهن فرد بهتر اثر می کند.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه نمی دانیم مردم سرخس با این همه منابع به چه نفرینی مبتلا شدند که محور سرخس- مشهد بعد از چند دهه درست نمی شود، افزود: جاده‌‌های شهرهای جنوبی ما که منابع درآمدی ما را ندارند یک طرفه و ایمن شدند اما این محور بعد از چند دهه کماکان قتلگاه مردم منطقه است.

بختیاری اظهار کرد: در طول این محور به خصوص حوزه ۳۰ کیلومتری اول رضویه تا روستای اره، وضعیت جاده مصیبت است و در اختیار شن شویی ها وکامیون هاست وحقوق سایر مردم در داشتن مسیر امن نقص می شود.

وی در پایان با تاکید بر  اینکه پلیسی که در محورهای مشهد مستقر می شود خادم زوار امام مهربانی هاست و باید دارای مدیریت اخلاق باشد تصریح کرد: چرا راننده ها را در آن سوی جاده متوقف و سپس دستور می دهید به طرف شما در سوی دیگر جاده  مدارک خود را بیاورند، راننده یک تخلف کرده اما شما چند تخلف کردید که خود پیگرد قانونی دارد.

در این مراسم از سرهنگ کارگر تقدیر و سرگرد هادی شیردل بعنوان رئیس پلیس محور سرخس معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز