خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامیان:

۴۱۵ پروژه درهفته دولت در رامیان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۹۵

فرماندار شهرستان رامیان گفت: در هفته دولت امسال ۴۱۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و اشتغالزا با ۱۸۲ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

‍به گزارش ایلنای گلستان، مهدی استیری در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در هفته دولت امسال ۴۱۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و اشتغالزا با ۱۸۲ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و از این تعداد، ۷۹ پروژه عمرانی و زیربنایی با ۱۲۳ میلیارد تومان و ۳۳۶ طرح در حوزه اقتصادی و اشتغالزا با ۷۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی ۴۱۱ نفر است.

وی ادامه داد: هفته دولت سال گذشته ۱۵۰ پروژه با ۸۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۱۳ نفر افتتاح و کلنگ زنی شده بود اما امسال در تعداد پروژه‌ها ۲۷۶ درصد، در میزان اعتبارات ۲۱۷ درصد و در تعداد اشتغال شاهد رشد ۳۶۴ درصدی هستیم.

وی بیان کرد: محور رامیان به سه راهی شاهرود در اولویت کاری ماست و در سفر دولت ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه مصوب شد. ۳ کیلومتر اول این مسیر بهسازی آسفالت و ایمن سازی شده که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی گفت: ساختمان ستاد انتظامی با ۳ میلیارد تومان، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی با ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار و همچنین آببندان لاله‌باغ با ۲.۵ میلیارد تومان در این هفته به بهره برداری می‌رسد. 

وی تصریح کرد: مخزن ۲ هزارمترمکعبی شهر خان‌ببین با ۹ میلیارد تومان اعتبار، مقاوم سازی و بهسازی بافت روستای پاقلعه رامیان با ۳ میلیارد تومان اعتبار و احداث مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی شهرک صنعتی رامیان در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در سفر دولت به استان در سفر اسفندماه گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۵ پروژه عمرانی و ۵۱۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و بانکی برای شهرستان رامیان پیش بینی شد. 

وی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۳ هکتار زمین در شهر خان‌ببین، ۲.۹ هکتار در رامیان و در شهر تاتار نیز زمین برای ۳۲۱ متقاضی تامین شده اما در شهر دلند هنوز زمین تهیه نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: در ۱۹ روستای این شهرستان ۵۸ هکتار زمین منابع ملی تحویل شد و در ۱۱ روستا کارسازی انجام شده است و در بقیه روستاها اراضی موردنیاز را از طریق الحاق به بافت و توافق با مالکین تهیه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز