خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماهه اول سالجاری؛

140 هزارتن کالای اساسی وارد استان اردبیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۲۴

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سالجاری 140هزارتن کالای اساسی وارد استان شده است.

به گزارش ایلنا، وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان مشگین شهر با اعلام این خبر افزود: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است و در این راستا تلاشگران عرصه حمل ونقل باهمه توان درحال ارائه خدمت رسانی به مردم هستند.

وی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و ادامه داد: 140 هزارتن کالای اساسی توسط بیش از 6 هزار و 300 دستگاه کامیون وارد استان شده است.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل برنج، جو،روغن، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت ،سویا و شکر را مهمترین کالا‌های اساسی وارد شده عنوان کرد.

میرمحمدی از فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا با ۱۳هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲هزار راننده پرتلاش در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در 4 ماه گذشته یک میلیون ۳۱۰ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

وی با اشاره به صدور ۹۶ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز