خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از آخرین وضعیت تیم فوتبال فجرسپاسی؛

نقل و انتقالات برای زرد های شیرازی ادامه دارد/ فجر 2 یا 3 مهاجم دیگر می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۸۳۹

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز پس از تعیین سرمربی خود وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد؛ تیمی که توانسته تکلیف بخش عمده‌ای از بازیکنانش را مشخص کند تا نگرانی‌هایی در این زمینه وجود نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، فصل نقل و انتقالات برای فجر خوب و پرشتاب پیش رفته است تا جایی که سرمربی این تیم در کنفرانس خبری با خبرنگاران اعلام کرد: تاکنون هر اسمی به مدیریت باشگاه اعلام کرده، توسط باشگاه جذب شده است. فعلاً یازده بازیکن جدید این تیم که همگی آنها بازیکنان جوان و مستعد و قابلی هستند تحت قرارداد فجر در آمده‌اند تا زردها نسبت به سال قبل که در لیگ برتر بودند پرتکاپوتر در نقل و انتقالات گامی روبه جلوتر بردارند. با این حال هنوز کار فجر در این بخش تمام نشده و زرد پوشان شیرازی حداقل 2 یا 3 مهاجم دیگر می‌خواهند.

سال گذشته نبود یک مهاجم شش دانگ در امر گلزنی برای شیرازی ها بسیار مشهود بود؛ فقر یک بازیکن تمام کننده باعث شد تا فجر بدترین آمار خود را در لیگ برتر بجا گذارد.

 اما مهدی رجب که خود در زمان بازیگری راه دروازه‌های حریف را خوب بلد بود، مطمئنا می داند که با بازیهای بسیار سخت و فرسایشی که در لیگ یک دارد باید مهره های تاثیر گذاری در خط حمله داشته باشد تا با صعود فجر به لیگ برتر ، فوتبال فارس و شیراز را به جایگاه واقعی خود برساند.

نقل و انتقالات برای زرد های شیرازی ادامه دارد/ فجر  2 یا 3 مهاجم دیگر می‌خواهد

دروازبان

با اینکه سال گذشته ایمان صادقی یکی از بهترین های فجر در لیگ برتر بود ، اما با جدا شدن این بازیکن و رفتن به ملوان انزلی ، فجر با جذب فرزاد طیبی پور کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد.

خط دفاع

تمرکز جذب بازیکنان در این فصل در خط دفاعی فجر بوده است . جایی که با جذب بازیکنانی همچون رسول بهاروندی ، حمید ملکی ، بهروز هوشمند ، محمدآژیر ، محمد امیدی و داوود رجبی  ، فجر به دنبال دفاعی مستحکم در لیگ یک می باشد .

خط هافبک

با جذب حامد بحیرایی ، محمد حسین خسروی ، برهان عابد و سید مهدی سجادی و ماندن چند بازیکن از فصل گذشته ، به نظر می رسد فجر از خط هافبک خوبی در این فصل برخوردار خواهد بود .

مهاجم

جایی که هنوز جلوی اسم فجر در این بازار نقل و انتقالات یک علامت سوال باقی مانده است؛ فجر سال گذشته در امر گلزنی بسیار ضعیف کار کرده و امسال هم تا این جای کار مهاجم جدیدی به این تیم اضافه نشده است با این حال مهدی رجب زاده سعی می کند تا خط حمله تیم خود را احیا نماید .

گزارش: بهنام محمودی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز