خبرگزاری کار ایران

با بررسی آمار ۴ ماهه گذشته اعلام شد؛

جابجایی 525 هزار نفر مسافر در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۷۹۳

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 4 ماهه گذشته 525 هزار نفر مسافر در استان جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان خلخال با اعلام این خبر افزود:این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 477 هزار و 693 نفر مسافر بود افزایش 9 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 255 هزار و 138 نفرمسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،47 هزار و 323 نفربا مینی بوس و 222 هزار و 204 نفر نیز بوسیله سواری از استان جابجا شده اند تصریح کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب 93 هزار و 299 سفر انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 22 درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس خبر داد و بیان کرد: در جابجایی مسافر به وسیله مینی بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 223 هزار و 587 نفر بود افزایش 2 درصدی را در 4 ماهه شاهد هستیم.

شیرین زاده فعالیت 7 پایانه مسافربری را در استان اردبیل یاد اور شدو اظهار کرد:هزار و 231 ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت 57 شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی 2 هزار و 240 راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبرداد و افزود:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه 141 اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز