خبرگزاری کار ایران

21 قرارداد آبخیزداری در سطح استان سمنان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۱۷

رئیس اداره کنترل سیلاب و آبخوانداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در سال گذشته عملیات آبخیزداری درقالب 21 قرارداد به مبلغ 194 هزار میلیون ریال در سطح استان اجرا شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن غلامی حوزه های هدف را در سال گذشته به تفکیک هر شهرستان بیان کرد و ادامه داد: در شهرستان شاهرود حوزه های خیج (همت آباد) ، بیارجمند (قلعه احمد)، حوزه روستای گلستان، ابرسج-میغان، یزدو، شوراب- سورخان و صالح آبا د- زمان حوزه هدف بوده اند.

وی اضافه کرد: حوزه های دشت دانیال، سودآغلن- باغچه، ارمیان، ابراهیم آباد و ری آباد به عنوان حوزه های هدف شهرستان میامی در سالجاری معرفی شده بودند.

غلامی یادآور شد: حوزه آستانه و تویه رودبار در شهرستان دامغان حوزه هدف این شهرستان بوده است و در شهرستان سمنان حوزه چاشتخوران، در شهرستان مهدیشهر حوزه آسوران-جاشلوبار و هیکوه، در شهرستان سرخه حوزه آبگرم، در شهرستان گرمسار حوزه چنداب و در شهرستان آرادان حوزه ده نمک به عنوان حوزه های هدف سال گذشته انتخاب شده بودند.

وی در ادامه عنوان کرد: اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات استانی، سفر ریاست جمهوری به استان و اعتبارات ملی تامین شد.

رئیس اداره کنترل سیلاب و آبخوانداری ضمن تشریح گزارش پیشرفت فیزیکی این پروژه ها افزود: پیشرفت پروژه ها از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان (متفرقه) 85 درصد، از محل اعتبارات حوزه های سدهای کشور 70 درصد، از محل اعتبارات سیل گلستان 100 درصد، از محل اعتبارات حوزه های فاقد سد 75 درصد، از محل اعتبارات حاشیه کویر مرکزی 90 درصد و از محل اعتبارات استانی نیز 100 درصد است. 

 غلامی تصریح کرد: تاکنون از مجموع مصوب عملیات آبخیزداری با مساحت 22 هزار 545 هکتار تحقیق یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز