خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

واحدهای صنفی قزوین به شهرک‌های صنفی منتقل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۹۷

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مجوز تاسیس دو شهرک صنفی در استان قزوین صادر شده و پس از تامین زمین مناسب، مراحل ساخت آن انجام خواهد شد و واحدهای صنفی به آن منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کاظم رضا‌قلیان با اشاره به ایجاد شهرک‌های صنفی در استان گفت: دو شهرک صنفی در قزوین ایجاد خواهد شد که هدف از آن انتقال برخی مشاغل مزاحم و کسب و کارهای فنی است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده صنوفی مانند کابینت سازی‌ها به شکل گروهی به یکی از این شهرک‌ها منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: انتقال مشاغل مزاحم مانند چوب‌بری‌ها و آهن‌بری‌ها هم برای شهرک صنفی دوم در نظر گرفته شده است که اجرای آن به هماهنگی‌های اصتانی و صنفی نیاز دارد.

این مسئول با اشاره به کارکرد شهرک‌های صنفی گفت: در شهرک‌های صنفی با تمرکز خدمات تخصصی می‌توان به رفع نیازهای شهروندان در یک مکان متمرز و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و رفت و آمدها تاثیرگذار بود.

وی عنوان کرد: شهرک صنعتی فناوری و انرژی هم در سفر رئیس جمهور به استان تصویب شده که در حال تامین زمین آن هستیم و در مراحل بعدی سرمایه‌گذاران برای استقرار در آن جذب خواهد شد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز