خبرگزاری کار ایران

یک مسئول قضایی:

کارگروه اندیشه‌ورزان در دادگستری اردبیل تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۳۰

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از تشکیل کارگروه اندیشه‌ورزان با عضویت صاحب نظران حوزه های مختلف در دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال آفاقی در جلسه مشترک مدیران دانشگاه ها، حوزه علمیه و دستگاه های فرهنگی استان با مدیران و کارشناسان حوزه پیشگیری دستگاه قضایی که به منظور هم افزایی در مقابله با آسیب های اجتماعی و جرائم استان در محل دادگستری تشکیل شد، با اعلام این خبر، افزود: در ماموریت خطیر پیشگیری از آسیب ها و جرائم، تدوین نسخه واحد برای زمان و مکان های مختلف، نگاهی غیر عالمانه است لذا باید در تدوین برنامه های پیشگیرانه  باید شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی و تفاوت ها مد نظر قرار گیرد. 

آفاقی هدف از تشکیل کارگروه اندیشه ورزان در دادگستری استان را گسترده بودن حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم و لزوم بهره گیری از متخصصین صاحب دغدغه در زمینه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، عمرانی، پزشکی و بهداشتی، مدیریتی، ورزشی و... عنوان کرد و گفت: هسته اصلی و اولیه این کارگروه با عضویت صاحب نظران شاغل در دادگستری و حوزه های علمیه و دانشگاه ها و دستگاه های فرهنگی در حال شکل گیری است. 

وی از عموم علاقه مندان صاحب نظر و دارای تخصص و تجربه و تحصیلات مرتبط با  زمینه های یادشده که تمایل همکاری علمی داوطلبانه با دستگاه قضایی استان جهت شناسایی علل و عوامل و خاستگاه های جرائم و آسیب های اجتماعی و تصمیم سازی جهت اتخاذ راهکارهای علمی برای کنترل و کاهش آسیب ها در استان را دارند، دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز