خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ای مطرح شد؛

کمبود شدید نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان اردبیل / فعالیت 50 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۸۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از کمبود شدید نیروی انسانی در این اداره کل خبر داد و گفت: طبق بررسی ها ۲۷۶ نیروی انسانی برای این اداره لازم است که در حال حاضر ما با ۱۸۷ پرسنل در حال فعالیت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد انوشیروانی در جلسه شورای عالی ورزش استان که با هدف بررسی مشکلات ورزش و برنامه های ورزش همگانی برگزار شد عنوان کرد: در حال حاضر 300 مورد اماکن ورزشی، 120 سمن، 467 باشگاه، 370 مدرسه ورزشی، 51 هیات ورزشی و 400 هیات شهرستانی در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 50 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان وجود دارد افزود: در حال حاضر اداره کل ورزش و جوانان استان با ۱۸۷ پرسنل اداری در حال فعالیت است که نسبت به حجم کار با کمبود جدی نیروی انسانی مواجه هستیم؛ طبق اعلام دیوان محاسبات، ۲۷۶ نیروی انسانی در بدنه اداره کل ورزش و جوانان استان مورد نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه برای تکمیل  پروژه های نیمه تمام ورزشی استان به 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و در حال حاضر از 41 پروژه نیمه تمام، 20 پروژه فعال است اذعان کرد: در سفر ریاست جمهوری 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به ورزش استان اختصاص یافت که 20 میلیارد تومان از این اعتبار در سال گذشته جذب شد و قطعا با جذب 30 میلیارد تومان باقی مانده در سال جدید سرعت روند اجرایی 12 پروژه ورزشی شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز