خبرگزاری کار ایران

در مراسمی؛

فرمانده جدید انتظامی بیله‌سوار منصوب شد/فرمانده انتظامی اردبیل: کاهش 50 درصدی نزاع دسته‌جمعی نسبت به سال‌های اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۴۵

سرهنگ فیروز محمودی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بیله‌سوار در استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش ایلنا، سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: اردبیل به دلیل وجود نیرو‌های مومن و انقلابی و فرهنگ عاشورایی اهالی استان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و بر اساس ارزیابی ها، فرماندهی انتظامی استان رتبه خیلی خوب را کسب کرده است.

حسینی امنیت حاکم بر استان اردبیل را پایدار و با ثبات توصیف کرد و افزود: اعتماد عمومی به پلیس و برخورداری از پشتوانه مردمی سرمایه ارزشمند اجتماعی است که پلیس اردبیل با برخورداری از اعتماد عمومی و جلب مشارکت اجتماعی توانسته گام‌های مهم و مثبتی در ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش عمومی بردارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: اردبیل یکی از استان‌های امن کشور بوده و میزان‌ وقوع انواع جرایم در آن پایین‌تر از دیگر مناطق می‌باشد؛ در حوزه نزاع دسته‌جمعی و درگیری وضعیت استان مطلوب بوده و در سال‌های اخیر ۵۰ درصد کاهش یافته است. نیروی انتظامی استان اردبیل در 3 سال اخیر بیش از ۲۰ تشویق در سطح ملی کسب کرده است.

وی همچنین از افزایش کشفیات ۱۵ تا ۱۰ درصدی مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: تامین امنیت وظیفه نیروی انتظامی بوده و ماموریت عملیاتی روزانه این سازمان ۹۰۰ مورد در روز است.

این مسئول بیان کرد: با نظرسنجی‌های عمومی در بین آحاد مردم، نیروی انتظامی استان در مولفه‌های میزان اعتماد، وجدان کاری، وظیفه‌شناسی، حسن عملکرد و پاسخگویی به نیازهای مردم، کیفیت خدمات‌رسانی و دگرخواهی رتبه نخست در کسب رضایت‌مندی مردم را  کسب کرده و این نشان می‌دهد که نیروی انتظامی از طریق رویکرد توسعه اجتماعی به پلیس جامعه محور تبدیل شده است.

در این مراسم با قدردانی از سرهنگ همت اللهیاری، سرهنگ فیروز محمودی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بیله‌سوار منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز