خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با خبرنگار ایلنا مطرح شد:

تصویب کلیات آزادراه کربلا / کاهش 30 کیلومتری مسافت اهواز تا پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۵۵۷

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس گفت: کلیات طرح آزادراه کربلا انجام شده و جلسات اجرایی این طرح با حضور وزیر راه و شهرسازی و فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا انجام گرفته است.

ولی اله بیاتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: این طرح از جاده ساوه آغاز شده و از محدوده شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان عبور خواهد کرد و تا شهرستان اراک نیز امتداد یافته است.

وی ادامه داد: آزادراه کربلا در فاصله 5 کیلومتری شهر آشتیان، 17 کیلومتری شهر تفرش و در محدود چند روستای حوزه شهرستان فراهان ایجاد خواهد شد، که در حال حاضر طرح قطعی این آزادراه در دستور کار قرارگاه خاتم الانبیا قرار گرفته است و به زودی اجرایی خواهد.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طول این آزادراه 81 کیلومتر است که با احداث آن مسیر عبوری استان خوزستان به تهران 30 کیلومتر کاهش پیدا خواهد کرد و همچنین باعث خارج شدن شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان از بن بست خواهد شد.

بیاتی با اشاره به اینکه اجرای آزادراه کربلا در کاهش ترافیک استان قم نیز مؤثر است، تصریح کرد: ایجاد این آزادراه فرصت های گردشگری، صنعتی و تجاری مطلوبی را برای حوزه شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان به همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت: طرح های مطالعاتی این پروژه پیش از این انجام شده بود و کلیات آن نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار مرکزی، نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس و همچنین قرارگاه خاتم الانبیا تصویب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز